Tuesday 17 June 2014

Senja di Putrajaya

Hujung minggu tadi jalan-jalan ke Purtajaya. Cadangnya nak pergi ke Floria Putrajaya 2014. Sekali sampai je sana punya la ramai pengunjung. Sampai nak beli tiket pun berbaris panjang. Tak jadilah aku nak masuk. Aku kalau baris panjang ni malaslah nak campur. Lagipun kalau aku tak masuk ke tapak pameran tu pun tak ada masalah. Bukannya rugi pun hehe.

Sebab aku pun dah sampai ke Putrajaya alang-alang baik la aku pusing-pusing ambil gambar dulu. Aku pun memandu la ke arah masjid. Rupanya kat sana pun ramai jugak umat manusia. Jalan jem nak masuk bulatan depan opis PM tu. Aku dah terlajak ke depan terpaksalah jugak menempuhi jem tu. Kemudian buat u-turn dan parking je tepi jalan je sebab aku tengok ramai yang parking kat tepi jalan. Ok jugak la berhenti kat situ. Dapat la aku shoot gambar matahari terbenam. Kat bawah ni gambar-gambar yang sempat aku shoot.











Memang mengasyikkan waktu senja di Putrajaya. Cantik pemandangannya. Kalau ada sesiapa minat fotografi elok la bawa kamera boleh shoot mana yang patut. Kalau pergi weekdays lagi best pasal pengunjung kuranglah sikit. Kalau weekend mesti ramai orang. Anyway walaupun aku tak dapat pergi pameran bunga aku tetap puas hati dapat ambil gambar waktu senja di Putrajaya. Malahan aku rasa gambar masjid berlatar belakangkan lembayung senja tu adalah gambar terbaik pernah aku snap semenjak aku melibatkan diri dalam hobi baru aku ni.

No comments:

Post a Comment