Monday 9 June 2014

Lembayung senja dan matahari terbenam yang menakjubkan

Semalam pergi makan ikar bakar dan seafood di medan ikan bakar PD. Dalam perjalanan ke tempat dituju aku ternampaklah pemandangan matahari tenggelam yang amat cantik. Nasib baik ada bawa kamera jadi aku pun berhenti dan ambil gambar. Kebetulan masa matahari terbenam tu ada beberapa orang tengah berjalan dalam air jadi makin bersenilah pulak gambar yang aku snap tu. Siap ada bebayang orang lagi. Dia orang yang berjalan dalam air tu entah apa yang di buat aku pun tak tau. Nampak macam mandi je. Tempat aku berhenti ambil gambar ni sebenarnya bukan tempat popular untuk mandi. Ianya lebih kepada pantai yang sesuai untuk mencari kepah. Pantai yang berpasir campur lumpur yang mendatar gitu. Kalau air surut akan nampaklah dataran pantai yang luas sampai agak ke tengah. Inilah dua gambar yang aku sempat upload. Kalau nak dapatkan imej yang jelas klik gambar tu.

stunning sunset

silhoutte dan sunset....kombinasi yang mengasyikkan


Gambar-gambar lain ada di sini http://s1168.photobucket.com/user/S7215260/library/. Jika ada sesiapa nak download gambar-gambar dalam photobucket aku ni dibolehkan download sebanyak mana yang anda mahu tapi hehe ada tapinya ye....bagilah kredit kat sumbernya iaitu akaun photobucket aku tu atau blog ini. Gambar-gambar dalam photobucket aku ni semuanya original hasil yang aku snap sendiri dan semuanya guna standard kit lens 18-55mm.

No comments:

Post a Comment